2014-06-17

Stiles imagine 1


-Lélegezz mélyeket, Stiles! - Mondtad, miközben meleg tenyered a hideg fiú mellkasának nyomtad.
    Amióta az édesanyja meghalt számtalan pánikroham tört rá naponta, és utálod így látni Őt.
-Egy, kettő, három, négy, belélegez! - Mondtad neki, miközben oxigén után kapkodott szájával.
-Egy, kettő, három, négy, kilélegez! - Sikeresen kifújta az addig bent tartott levegőt. 
   Megismételted ezt a folyamatot másik négy alkalommal, mielőtt véglegesen lenyugodott.
-Gyere, feküdj le - tetted keresztbe a lábad, miközben ő a fejét az öledbe hajtotta.
-Köszönöm. - Suttogta, és megjutalmazott egy szomorú mosollyal.
   Arcát látva te is elmosolyodtál.
-Pihenj - Mondtad, miközben játszadozni kezdtél a tincseivel.
-Úgy értettem... - Mormogta halkan.
-Tudom.
_________________________________________________________________________

-Ébren vagy? - Stiles továbbra is halk volt, közben rád nézett az ágy másik oldaláról.
-Nem.
-Tudsz aludni? - Csodálkozással töltötte meg hangja a szobát.
-Dehogy. - Ráztad a fejed kuncogva.
-Én sem...
-Azt mindjárt gondoltam.
-Kérdezhetek valamit? - Ült fel melletted az ágyában.
-Persze.
-Szükségem van arra, hogy megígérd. Még, ha nemet mondasz is. Nem akarom, hogy úgy cselekedj, minden furcsa legyen körülöttem.
-Megígérem. - mondtad, miközben a szemöldököd ráncoltad.
   Játszadozott az ujjaival  egy ideig, csak utána nézett fel rád. 
-T/N, eljött az ideje annak, hogy nélkülözhetetlen legyél nekem a túléléshez, szó szerint. - Felnevetett. - Kellesz az életembe. Őszintén, nem tudom mit tennék, ha eltűnnél... - Mélyet sóhajtott. - Szeretlek T/N. És nem úgy szeretlek, ahogyan egy barátot szokás, nem. Szerelmes vagyok beléd! 
   Biztos vagy benne, mit válaszolj erre, de csak mosolyogsz.
-T/N? - bizonytalanul emelte tekintetét ismét rád. 
  Kinyújtózkodtál, egészen addig, míg ajkaid rá nem találtak egy helyre. Az ő szájára.
-Szeretlek! Én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése